Cât de tâmpite ne cred Versace şi H&M?

Am de gând să fac „tocăniţă” un clip la care săptămâna trecută fashionistele din lumea întreagă au vibrat – oare de ce, pentru că după părerea mea e sinistru. Mă întreb ce caută atâtea simboluri oculte într-un clip de modă, ia uitaţi-vă aici:

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=ybGBVa49GoI]

Ochiul – simbol illuminati, semnifică faptul că nimeni nu poate scăpa fără a fi văzut.

Păpuşi pe bandă rulantă – fiinţe teleghidate, fără minte, manechine, roboţi controlaţi de la distanţă, hipnotizaţi, incapabili de a gândi coerent.

Păpuşăreasa – cea care manipulează femeile – bietele, care sunt complet subjugate.

Becul şi gesturile de magie în jurul lui – Illuminati şi magia neagră, evident.

Păpuşa vie alergând inutil în puterile unei mâini care acţionează din umbră – mai e nevoie să explic?

Scările lui Escher – sugerează programele pentru control mental.

Roata în care personajul este prins şi obligat să meargă înapoi – simbolizează regresul, alienarea.

Labirintul – reprezintă căutarea centrului spiritual, iar ieşirea din labirint este echivalentă cu o adevărată renaştere. După cum se poate vedea, aici personajul este supravegheat să nu găsească ieşirea.

Colivia – din nou subjugarea şi ideea că manechinele sunt închise precum animalele sau sclavii.

Camera video de supraveghere – Big Brother care vede tot şi ştie tot.

Muzica halucinantă şi obsedantă, numai bună de „pâlnie” pentru a introduce toate aceste sugestii.

În final, sinistra Donatella, hidoşenia pământului se întoarce şi declară: „My house, my rules, my pleasure”.

Se pare că nu numai eu am sărit ca arsă când am văzut clipul, după cum se poate observa aici.

Clipul ăsta şi altele ca el nu rămân fără urmări. Dacă cineva crede că asta e vreo „artă” nevinovată care nu afectează pe nimeni e naiv sau cretin. Milioane de femei din toată lumea sunt influenţate. Dovada? Faptul că marea majoritate a femeilor din ţările civilizate chiar îşi doresc să arate toate la fel (slabe şi sfrijite, şi fac sacrificii considerabile pentru acest „ideal”) şi sunt dependente de modă. Se gândesc mai mult la „cu ce să mă îmbrac azi” decât la „pe cine şi cum aş putea să fac fericit astăzi”. Devin însingurate şi neîmplinite, obsedate că nu arată destul de bine ca să le iubească cineva cu adevărat. Intră într-un cerc vicios şi inutil. Muncesc ca nebunele ca să strângă suficienţi bani pentru o pereche de pantofi „fabuloşi”, care sunt incomozi şi oricum vor sta pe raft, că nu mai au timp să-i încalţe undeva unde s-ar potrivi…

Cine beneficiază de pe urma acestei isprăvi? Aş putea să mă refer doar la interesele financiare enorme care se află în spatele acestor campanii, dar mă tem că e mai mult decât atât. Ceea ce se petrece e deja diabolic. Femeile, care ar trebui să fie piesa de echilibru a societăţii, sunt complet date peste cap. Lasă că nici bărbaţii nu sunt mai prejos. Cineva vrea să ajungem o mare de vite docile care să n-aibă niciun ideal adevărat. Da, cred în conspiraţii. Clipul ăsta e mai mult decât orice dovadă.

Inutil să mai spun că până la sfârşitul reclamei nu mi-a atras atenţia nicio hăinuţă. Şi nici nu vreau să ştiu despre ce e colecţia respectivă.

0 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

You May Also Like